Passersystem för bättre arbetsmiljö

Bild på passersystem

 Alla som vistas på Sysavs återvinningscentraler ska känna sig trygga, även personalen. Därför införs passersystem i december 2019.

Våra medarbetare upplever ibland stölder och hotfulla situationer. För att bland annat enklare kunna följa upp dessa händelser inför vi ett passersystem vid infart till våra återvinningscentraler. Detta hoppas vi skapar ett tryggare och trevligare besök även för dig. Är du företagare? Då blir det dessutom enklare att betala.

När införs passersystemet?
Det införs på alla Sysavs återvinningscentraler i december 2019.

Hur kommer det att fungera?
När du kör fram till bommen för du in ditt kort i en automat.

  • Privatpersoner använder körkort.
  • Företag använder kundkort.

Kundkort kommer att kunna beställas i förväg. Gäller även privatpersoner som saknar svenskt körkort. Hantering av personuppgifter sker enligt GDPR.

Mer information finns på  www.sysav.se/atervinningscentrallänk till annan webbplats

Skriv ut
Senast uppdaterad: 14 oktober 2019
Sidan publicerad av: Åsa Löfgren